Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Брехунець А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Брехунець А. 
Підготовка учнів основної школи до самостійної роботи за підручниками з креслення [Електронний ресурс] / А. Брехунець // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 37. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_37_13
Визначено основні положення організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення креслення. Проаналізовано специфіку самостійного використання підручників учнями під час розв’язування задач із креслення та роль підручників з креслення у розвитку творчих здібностей учнів основної школи.Определены основные положения организации самостоятельной работы учащихся при изучении чертежа. Проанализирована специфика самостоятельного использования учебников учащимися при решении задач по черчению и роль учебников по черчению в развитии творческих способностей учеников основной школы.The article identifies the key position of the organization of independent work of students in the study of drafting. The specificity of independent use of textbooks by students in solving problems by drawing is analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.413 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сидоренко В. 
Сутність поняття проектної культури [Електронний ресурс] / В. Сидоренко, А. Брехунець // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 270-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_54
Розкрито сутність проектної культури як важливої складової сучасного освітнього процесу. Показано, що проектна культура сприяє формуванню ставлення людини до навколишнього світу, визначає рівень розвитку перетворювальної діяльності людини, що дозволяє їй ефективно брати участь у сучасних технологічних процесах на основі гармонійної взаємодії з природою, суспільством і навколишнім середовищем.Раскрыта суть проектной культуры как важной составной современного образовательного процесса. Показано, что проектная культура способствует формированию отношения человека к окружающему миру, определяет уровень развития преобразовательной деятельности человека, что способствует ему эффективно принимать участие в современных технологических процессах на основе гармонического взаимодействия с природой, обществом и окружающей средой.The article determines the core of the concept of design culture as the important part of the modern educational process. The article shows that the design culture promotes to determine person’s attitude to the surrounding, the article determines the development level of the human convertational activity, which allows human to take part in modern technological processes, with high efficiency based on harmonious cooperation with nature, society and environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.623 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Брехунець А. І. 
Дидактичні умови формування понять на уроках креслення в основній школі [Електронний ресурс] / А. І. Брехунець // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 239. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_239_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Брехунець А. 
Психолого-педагогічні основи формування графічних понять на уроках креслення [Електронний ресурс] / А. Брехунець // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_5
Зауважено, що шкільний предмет "Креслення" – один із тих, які важко засвоюються учнями. Одна з причин - в ньому багато специфічних понять і термінів, засвоєння яких вимагає добре розвиненого абстрактного та понятійного мислення. На сьогодні не визначена продуктивна методична система формування понять шкільного предмета "Креслення" в учнів VIII - IX класів, яка повинна сприяти покращанню якості їх графічної підготовки, підвищенню успішності, загальному розвитку та забезпеченню наступності в подальшому навчанні. Вчені неоднаково розглядають процес формування понять, але всі вони пов’язують його з активним процесом мислення, практичною і розумовою діяльністю особи. Наголошено, що важливою умовою успішного засвоєння понять є організація пізнавальної діяльності учнів, за якої формування понять відбувається в процесі їх практичного застосування до відповідного матеріалу. Це вимагає планомірного керівництва з боку вчителя розвитком дій учнів на основі врахування їхніх психологічних особливостей на різних етапах засвоєння, що сприяє формуванню понять, які глибоко розкривають відповідну частину дійсності навколишнього світу. У традиційно сформованій методиці навчання креслення формування графічних понять виступає як результат аналітико-синтетичної діяльності нервової системи учня. Показано, що шлях формування поняття в основному має такий вигляд: предмети і пов’язані з ним відчуття → сприйняття → уявлення → поняття → слово, при цьому необхідно враховувати, наскільки відомі і зрозумілі учневі певного віку ті ознаки, які розкривають зміст введеного поняття. Більшість вчених вказують на головний шлях формування понять – навчання, в процесі якого основну роль відіграє зміст навчання та орієнтовна основа дій з предметами, які входять до складу понять.Школьный предмет "Черчение" – один из тех, которые трудно усваиваются учащимися. Одна из причин - в нем много специфических понятий и терминов, усвоение которых требует хорошо развитого абстрактного и понятийного мышления. В настоящее время не определена продуктивная методическая система формирования понятий школьного предмета "Черчение" в учащихся VIII - IX классов, которая должна способствовать улучшению качества их графической подготовки, повышению успеваемости, общему развитию и обеспечению преемственности в дальнейшем обучении. Ученые неодинаково рассматривают процесс формирования понятий, но все они связывают его с активным процессом мышления, практической и умственной деятельностью человека. Отмечено, что важным условием успешного усвоения понятий является организация познавательной деятельности учащихся, при которой формирование понятий происходит в процессе их практического применения соответствующего материала. Это требует планомерного руководства со стороны учителя развитием действий учащихся на основе учета их психологических особенностей на разных этапах усвоения, что ведет к формированию понятий, которые глубоко раскрывают соответствующую часть действительности окружающего мира. В традиционно сложившейся методике обучения черчению формирования графических понятий выступает как результат аналитико-синтетической деятельности нервной системы ученика. Показано, что путь формирования понятия в основном имеет такой вид: предметы и связанные с ним ощущения → восприятие → представление → понятие → слово, при этом необходимо учитывать, насколько известны и понятны ученику данного возраста те признаки, раскрывающие содержание вводимого понятия.The school subjects «Drawings» is one of those hard subjects, which are hardly assimilated by the students. One of the reasons is that there are a lot of specific concepts and terms in this subject. And realizing of these terms requires students to have the well-developed abstract and conceptual thinking. Nowadays the productive methodical system of the formation of concepts at school subject «Drawings» for students of the 8-th and 9-th year study is not defined. But this system should enhance the quality of graphic trainings, increasing the performance, and ensure the overall development and providing continuity of the further education. Scientists do not consider the process of forming concepts in the same way, but they associated it with the active process of thinking, practical and intellectual activities of the individual.
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.706 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Брехунець А. 
Теоретично-методичні основи розвитку технічних здібностей учнів засобами графічних задач [Електронний ресурс] / А. Брехунець // Humanitarium. - 2017. - Т. 39, Вип. 2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2017_39_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Брехунець А. І. 
Практико-орієнтований підхід до професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій [Електронний ресурс] / А. І. Брехунець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2018. - Вип. 7. - С. 31–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2018_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ховрич М. О. 
Психолого-педагогічні умови організації дистанційного навчання студентів [Електронний ресурс] / М. О. Ховрич, А .І. Брехунець, В. О. Петриченко // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 12. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2021_12_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Брехунець А. І. 
Організаційно-педагогічне та навчально-методичне забезпечення роботи закладів професійної освіти в німецьких окупаційних зонах України в 1941–1944 рр. [Електронний ресурс] / А. І. Брехунець, В. В. Васенко, О. М. Гончаренко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 2. - С. 212-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2021_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 897.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Брехунець А. 
Використання у дистанційному навчанні освітньої платформи MOODLE [Електронний ресурс] / А. Брехунець, О. Усик // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 24. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2023_24_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Брехунець А. І. 
Формування професійного мислення у майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / А. І. Брехунець // Professional education: methodology, theory and technologies. - 2019. - Vol. 10. - С. 25-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2019_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 9.456 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського